Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

esmaspäev, 23. november 2009

Päeva esimene praam Hiiumaalt Saaremaale



Kui ma vahel Hiiumaal käin, astun tavaliselt läbi ka ühe tuletorni juurest,
kus on maailma parim koht päikesetõusu jälgimiseks.
Suviti on torni kõrval karjamaal ka lehmad. Nemad päikesetõusust eriti ei hooli,
küll aga tulevad mind alati nuusutama ja küsival pilgul otsa vaatama - "midagi head ka tõid?"
Polegi neile kunagi midagi viinud... äkki võiks?
Mida aga peremees ja perenaine sellest arvaks...?


3 kommentaari:

  1. Tükk leiba sobiks kindlasti ...

    VastaKustuta
  2. Esimene mõte, mis mul antud pilti vaadates ja kommentaari lugedes tekkis ... pilt ei suuda niipalju emotsioone edasi kanda,kui Sina seda Hiiumaal tunda said. :) Seega tuleb ise kohale minna ja oma silmaga maailma ilusamat päikesetõusu vaadata.

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee