Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

laupäev, 3. märts 2012

Teine elu



Üks imearmas suvekodu Saaremaal. Ei saanud peatumata mööda sõita. No ja siis tegin paar pilti ka :)
Vanale palkmajale on antud uus elu - peal korralik rookatus ja seinad ilusti taastatud. Just sellisena, nagu nad
ilmselt kunagi olid. Samas stiilis on ehitatud ka uued hooned.
Nii ongi minu meelest kõige õigem.
Ja see vana, lippidest aed! Missugune aed võiks sellise maja juurde veel paremini sobida!?
Kui ilus siin veel suvel olla võib...
Pensionisammaste eest ikka saab vanast peast maja osta, eks?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee