Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

esmaspäev, 4. juuni 2012

Ilus kodu



Tamron AF 90mm F2,8 Di Macro, säri 1/400; ava 9; ISO 100

Kes ütles, et makro objektiiv ainult väikeste asjade pildistamiseks on? Näe, astud paar sammu tagasi ja isegi maja mahub pildile :-)
Sõidan sellest kohast suhteliselt tihti mööda aga tavaliselt on minnes kiire ja tulles pime. Või vastupidi.
Seekord olin rolleriga, no selle "kollase sääsega" teate küll. Eelmise aasta juulis panin ta´st pildigi siia üles. Ja nüüd oli mul aega.
Selge see, et inimesel on aega, kui ta otsustab 40 km kaugusele kiirusega 45 km/h sõita. Seda hoogu pole kahju ka peatada.
Nii ma siis seal seisma jäin ja selle pildi tegin. No tõesti ilus elamine.


2 kommentaari:

  1. Nõustun Sinuga igati - väga ilus elamine on ja veel selline mõnus rohelus ümberringi.
    Lugedes Su teksti, tulevad mulle meelde mu pikad-pikad rolleri sõidud, imelised ilmad ning kaunis loodus. Oi, kuidas mulle see "kollane sääsk" meeldib. :)

    VastaKustuta
  2. Ja mina mõtlesin, et äkki vahetaks uuema sääse vastu...
    Nüüd ei saagi :)

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee