hääldus aga on eestlasele suupärasem ja palju naljakam :-)
Nimelt on juuli algusest käivitunud Eesti mõistes täiesti uus ja väga lahe autorendi teenus, mis pakub võimalust sõita elektri-
autoga. Hinnad on väga normaalsed - esimene tund 6.- ja iga järgnev tund 3.- Samas üle 30.- ööpäevas ei võeta. Lisaks
teenuse lihtsus, uudsus ja uskumatult paljude inimeste soov proovida sõita selle nii palju jututeemat andnud autoga.
Tulemuseks on, et nõudlus ületab mäe kõrguselt pakkumise. Sel nädalavahetusel praktiliselt ei olnud võimalik autot saada.
Olgugi, et hetkel on käigus 16 Nissan Leaf´i ja 8 Mitsubishi "ai mjäud".
Muidugi ei jätnud ma autost pilte tegemata. Allpool siis väike valik.
Seest auto nagu auto ikka. Suur ekraan keset keskkonsooli, millega saab juhtida raadiot, navigatsiooniseadet ja veel paljut
muud, on loomulikult puutetundlik. Kahjuks ei leidnud ma võimalust panna auto navigeerima lähima vaba laadija suunas.
Eks alguse asi. Vaatasin telefonist. Üle - Eestiline laadijate kaart on elmo.ee lehel täiesti olemas.
Laadimine ei käi mitte ühest ja samast "august". Juhi pool on kiirlaadija pesa ja kõrvalistuja pool on... et mitte nüüd öelda
aeglase laadimise pesa (mis tekitaks küsimuse: kes see loll seda aeglast laadimist kasutab, kui kiire olemas on), ütleme
öise laadimise pesa. Selle kaudu saab aku 100% täis. Kiirlaadija "lükkab" sisse umbes 75%.
Kui aku täis, pakub see vahva putukas küllaga puhast sõidurõõmu. Nagu tagaluugil kirjas.
Tallinn areneb. Nagu ütleb eelmise postituse pealkiri.
Nii see tõesti on. Taamal kerkivad üha uued tornid ja ELMO rent pakub midagi täiesti enneolematut.
Kui sõidud sõidetud, on rahakotisõbralikum jätta auto selleks ette nähtud kohta. Neid kohti on tänase päeva seisuga Tallinnas
kaheksa ja Tartus üks.
Pole küll kohustuslik aga on viisakas jätta auto peale kasutamist laadima, et järgmisel kasutajal oleks hea võtta. Minul see
eile ei õnnestunud, sest kiirlaadija ei hakanud millegipärast tööle. ABB kapp pakkus mulle vankumatu järjekindlusega võima-
lust laadida väikest "ai mjäud" pagasiruumis oleva juhtmega läbi AC pistiku. No ei julenud seda juhet kapi ja auto vahele
järelvalveta jätta. Palun vabandust, järgmine kasutaja, selle akusse jäänud 36% eest :-)
Kokkuvõtteks võin öelda, et mulle meeldis. Nii auto, kui kogu see teenus ja kuidas asi on välja mõeldud ning tööle pandud.
Ja kui vaikne! Imestasid kõik, kes minuga kaasa sõitsid.
Päris hea kokkuvõte ja ülevaade tehtud Sul.
VastaKustutaEks millalgi proovime meiegi selle imeauto ära. Siis saame muljeid jagada. :)
Kui proovimiseks läheb, võtke jah esimesena Mitsu. Kuna Nissan on palju ägedam, jääb vastupidi proovides Mitsust mage mulje.
VastaKustutaTeen varsti Nissanist ka väikese ülevaate siia.