Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

esmaspäev, 8. september 2014

Vana talukoht 3




















































Vana väravakoht hakkab välja tulema. Poisid leidsid omale jõukohase töö - lõikasid oksakääridega 
trimmerist järele jäänud tüükaid maha. Ka seda oli vaja teha, kui algaja trimmerdaja oli suurema 
maltsa maha võtnud :-) 
Kui väravakaskede vahele viiv tee sai sisse niidetud, tekkis korraks tunne, et nüüd kohe saabki 
kõik valmis. Kohe jõuame õue peale, teeme selle poole tunniga puhtaks ja siis on kõik valmis. 
Jälle nii, nagu vanasti... siis kui vana-vanaisa elas. 
Ilmselt on need tugevad lapsepõlve mälestused, mis selliseid kujutelmasid tekitavad... 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee