Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

neljapäev, 19. mai 2011

Tait ehk tiigikana



Munemine käib. Sel aastal saabus kana meie tiigile 18. aprillil. Pesa on vähem, kui kuu ajaga valmis tehtud.
Koht, kuhu pesa teha, on aga hästi valitud. Niikaua, kuni roostik pole väga tihedaks kasvanud, saab kõrte
vahelt teda hästi pildistada. Ei saa öelda, et pildistaja peale keegi ei mõtle :) Kui aga kõrred suve edenedes
juba pesa ümber kardina moodustavad, jääb see roostikku mõnusalt peitu. Nii kurja silma, kui kõrvetava
päikese eest. Sel aastal ei ehitanud kana aga pesa kalda äärde, vaid valis parema koha - saarekese keset tiiki.
Nüüd jääb vaid õhurünnakute oht. Peamiselt varesed. Nemad aga peedistavad meelsamini rästaid, sest siis ei
pea suutäie kätte saamiseks jalgu märjaks tegema.


2 kommentaari:

  1. Kevad on vist ikka kätte jõudnud ;-)

    VastaKustuta
  2. Kisub lausa suveks juba. Täna koju tulles nägime, et tiigi peal ujub pardiema koos kümne pojaga ringi!

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee