Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

reede, 18. mai 2012

Tomat. Lihtsalt tomat.



Tuli tomati isu. Ka tomati pildistamise isu.


6 kommentaari:

  1. See pealkiri tegi mulle palju nalja. Niivõrd lihtne. :)
    Ilus tomat, väga meeldib!

    VastaKustuta
  2. Mõtlesin isegi, et mis sellise pildi pealkiri võiks olla. Tundus, et "tomat omas keskkonnas" nagu ei sobiks :-)

    VastaKustuta
  3. See tomat on kangesti Intsu talu tomati nägu :) Sama ahvatleva ilmega ;))
    Teos töötab oma kogumahus väga hästi :))

    VastaKustuta
  4. Hehee... kusjuures ongi Intsu talu tomat!
    Jüri Konsumi juurest ostsin.
    Aga see on küll tase omaette, et sa tomati nii öelda nägupidi ära tundsid :-)
    Tore lugeda, et meeldib.

    VastaKustuta
  5. :)Mul on vahel selline tunne, et neid tomateid ei kasvatata, vaid neid valmistatakse :) Kuna nad on tõesti selgelt äratuntava ja muutumatu ilmega :)) Kuna pilt lõhna (vist) ei edasta, siis sellega testida ei saanud :) aga aastaajast hoolimata on neil tomateil alati see õige lõhn, justnagu oleks äsja kasvuhoonest nopitud :))

    VastaKustuta
  6. Ilusad on küll, üsna maitsvad ka. Hind jõudis hiljem alles kodus kohale: 5.- kolme tomati eest.
    See on ju vanas rahas 78 krooni! Ma arvan, et 78 krooni eest poleks ma küll kolme tomatit ostnud :-)
    Nüüd aga viie euro eest... viis on ju väike number.
    Ah, ega ma väga ei virise ka.

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee