Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

pühapäev, 1. juuli 2012

Kuldking



Väga haruldane lill. Euroopa on puhtaks korjatud või elupaikadele majad peale ehitatud.
Eestis veel mõnes kohas leidub. On II kategooria kaitsealune liik.
Käisime mõned nädalad tagasi Jaanus Järva eestvedamisel ühes Eesti suuremas
kasvukohas, mille pindala oli umbes 60 ruutmeetri kandis. Tõesti, see korteri suurune
lapike on üks suuremaid kasvukohti. Siin ka telefoniga filmitud video kogu retkest.


2 kommentaari:

  1. Küll teie seltskonnal oli alles seiklusi! Purded ja sääsed ja võsastikud!!! Meie retk oli pisut turvalisem ja kuldkingi oli tõeliselt palju! Seda oli küll hea teada, kuidas lillel tolmlemine toimub! Muidugi ka meie retke sisustas ekstreemsus Sõbessoos, kus puudus laudtee...

    VastaKustuta
  2. See oli jah omaette seiklus. 5km sellist maastikku võttis ikka päris läbi. Puugi sain ka. Loodan, et borrelioosiga ei olnud. Entsefaliidi vastu olen vaktsineeritud. Vaatamata puugile aga on, mida meenutada. Hea, et sai ka filmitud.
    Tolmnemise teema oli mulle ka uus ja huvitav. Jaanus on elav taimede entsüklopeedia ja peale selle ka äärmiselt tore inimene. Jälgi ta kodukat ja kui mõni retk jälle tulemas on, tule ka meiega! Ega me siis alati sellises võsas mütta! :-)
    Ilma laudteeta on tõesti huvitav käia. Pead teadma, kuhu astud. Eriti ekstreemseks läheb aga pimedas. Isegi taskulambiga ei saa alati aru, kuhu tasub astuda ja kuhu mitte.

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee