Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

kolmapäev, 11. jaanuar 2017

Pealtvaates











































Detsembris jõudis sõber jõuluvanast ette ja tegi mulle pakkumise, millest oleks olnud patt keelduda  :-) 
Nii ostsingi endale uue mänguasja, mis lendab! 
Veel detsembri alguses ei osanud sellisest asjast unistadagi ja lendamine pole mulle samuti kunagi pinget pakkunud. 
Aga seda lennumasinat on maa pealt puldiga täitsa tore juhtida. 
Tegin siis 23. detsembril Jüri kohal oma esimese lennu. Olles muidugi eelnevalt pildil oleva väikese lombiga heinamaa kohal paar katselendu sooritanud. 
Ilm oli küll erakordselt vilets ja keskpäeval valgust umbes sama palju, kui jaanilaupäeva ööl aga esimese korra kohta on pilt täitsa talutav. 
Loodetavasti hakkab lähimate kuude jooksul siin teisigi drooniga tehtud pilte nägema.  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee