Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

kolmapäev, 28. detsember 2011

Julgus või rumalus?



Ei teagi, mis vägi ajas noore naisterahva nii eluohtlikku kohta. Pildil olev laine lõi ta muulile pikali. Mingi ime läbi
ei tõmmanud see tohutu veemass teda merre. Enne järgmise laine saabumist oli ta juba püsti ja seisis veel ühele
samasugusele lainele vastu. Sel korral jäi püsti ja seadis sammud kalda poole.
Veekindlate riiete test? Kihlvedu? Tähelepanu vajadus?
Samal teemal ka Indrek Vendelini pildialbumis.

6 kommentaari:

  1. Inimeste rumalusel pole piire... Pildilt on väga hästi näha, kui suur see laine tegelikult oli...Võimas!

    VastaKustuta
  2. Täpselt! Suuremad lained kerkisid vastu muuli põrgates neljakordse maja kõrguseks veesambaks.
    Siin mul ei mahtunudki kogu pauk pildile, sest ees oli 100-300 mm toru.
    Loodetavasti see tüdruk järgmine kord mõtleb, enne, kui midagi sarnast ette võtab.
    Sellise loodusjõu tundmine omal nahal peaks ju ometi mütsi all midagi liikuma panema...

    VastaKustuta
  3. Tekitab kõhedust, eriti kui ise ka kohal olin ja nägin, mis laine suudab. Kükitasin minagi rannas ja kuivas kui mingi x laine tsauhh ja minu saapad vett täis paiskas ja püksisääred kaasaarvatud ka. Need olid vaid saapad :)

    VastaKustuta
  4. Jaa... mina panin juba kodus pika toru ette, et saaks ohutust kaugusest pildistada.
    Aga objektiivi esilääts oli ikkagi pärast soolvee pritsmeid täis.
    Soolane vesi aga teeb teatavasti head ainult haigele kurgule.

    VastaKustuta
  5. Aga ilma selle naiseta poleks sul pilti!
    Need laineplärtsatused ilma mastaapi andva inimfiguurita on suhteliselt raskesti hoomatava suurusega ega pääse mõjule. Vähemalt mitte nii, nagu ise seal möirgava mere ääres seistes tajud.

    VastaKustuta
  6. Jaa... veesamba suuruse esiletoomiseks ei piisa tõesti ainult sellest muulijupist. Inimene on palju parem mõõdupuu, sest inimese suurus on ju kõigile teada.
    Ses mõttes olen ma sellele naisele tänulik, et oma elu ohtu seades pildistajatele sellise hea hetke pakkus :)
    Ma ei saa ainult sellest aru, mis vägi sundis teda sellise laine alla minema.

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee