Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

reede, 21. september 2012

Kolmekesi ühel pildil







































Sel suvel, pisut enne pulma aastapäeva tuli mõte lasta mõnel oskajal inimesel meist ilusaid pilte teha. Noh, nii aastapäeva 
puhul või nii... Õnneks ei pidanud kaua otsima ja eks omajagu õnne oli ka mängus. Leidsime suurepärase fotograafi - Mari Pukk
Kõik käis kuidagi lihtsalt ja kiiresti. Marten sai juba esimeste minutite jooksul kergest häbelikkusest võitu ja hakkas oma 
tavapärase ilmega piltidele jääma. Pildid said ilusad ja kuldpaelaga kinni köidetud paberümbriku sees oleva plaadi peal meile 
päriseks. Plaat on aga omaette väärtus. Plaadi peal pole mitte Verbatimi kiri, vaid meie pere pilt. Kõik oli kokku nii ilus ja meeldiv, 
et soovitan kõigile, kellel on vähegi huvi või põhjust lasta ennast ja oma peret pildistada, võtta ühendust Mariga. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee