Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

kolmapäev, 3. juuni 2015

Vana talukoht 10 (30.08.2014 vs 30.05.2015)















































Võrreldes eelmise aasta augustiga, kui esimest korda omanikena sinna läksime, on midagi juba muutunud. Peaaegu samast kohast pildistatud. 
Laupäeval tegin pisut kaugemalt. Kui ilus seal praegu on! Mets heliseb linnulaulust ja kõigi laul on kuulda. Pole ühtegi segavat heli. 
Seepärast ei raatsi niidukitki käima tõmmata. Aga peab. Rohi kasvab nii, et tuulevaikse ilmaga kuuleb sahinat  :-) 
Vee saime ka krundile, nagu mu kaasa tavatseb öelda - laiem kipsi karkass vanade vihmaveerenni tugede peale ja tünn jookseb ilusti vett täis. 
Peale väsitavat tööpäeva on mõnus ennast jaheda vihmaveega üle loputada ja puhtad riided selga tõmmata. 


3 kommentaari:

  1. See seeria, Vana talukoht on oma lakooniliste tekstiselgitustega kuidagi eriti hingeminev. Mõnikord mõtlen, et kõigil talukohtadel on olemas hingus. Neil kohtadel on igaühel oma asi rääkida, millest meie teame vaid killukesi. Kuid kusagil seal on ikkagi terviklik, ainult talle teadaolev lugu millel on kindel algus. Kindlasti on ka olemas ka lõpp kui kaob majaasemele viitav viimane sirel või õunapuu ... Äkki ehk sellepärast see pildiseeria mulle meeldibki. Sellel talukohal on tekkinud lootus uuele võimalusele. Ning ma tean enda kogemusest, et ta vastab lootuseandjale tänulikkusega igal päeval.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud heade sõnade eest! See on jah omamoodi lugu, kuidas 70'ndate alguses, kui vana-vanaisa suri, maja ilma aastaringse kasutuseta jäi.
      Ja sama kümnendi lõpul sündis üks väikene mees, kes 36 aastat hiljem püüab kohale jälle eluvaimu sisse puhuda.
      Ring sai täis, nagu mu hea sõber ütleb.
      PS. Teie kommentaar oli millegipärast topelt ilmunud. Kustutasin siis ühe ära.

      Kustuta
  2. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee