Midagi siit, midagi sealt. Nii nagu pilte ja mõtteid tuleb.

kolmapäev, 24. november 2010

Märgistatud ikka ka




Meeldivaks üllatuseks vanade pesakastide juures olid kuu ja aastaarv, mis
kahele paremini säilinud kastile sisse olid märgitud. Ma eeldan, et need
kaks olid kõige uuemad. Teised olid alla võttes nii puded, et kippusid käte
vahel ära lagunema. Ei tea, mis ajast need veel olla võisid. Seal kuupäevi
märgitud ei olnud. Aga juba 27 aastat on ühe pesakasti kohta väga hea
tulemus. Kas meie buumi ajal ehitatud majad ikka peavad nii kaua vastu?
Kokkuvõtteks võin öelda, et aega läks kordades rohkem, kui algul arvestasin
ja rahaga oli umbes sama - plaanitust kolm korda enam. Ja kõik ei sujunud
nii, nagu plaanisin. Lisaks olin selle paigalduspäeva õhtuks nii väsinud, et
sellist tunnet ei mäletanudki enam.
Kõik oleks nagu halvasti... aga ei!
Sellest ettevõtmisest sain kulbiga tarkust juurde, kastid viimasel hetkel üles
ja rahulolu hinge - valmis sai!
Kevadel ootavad pikast lennust väsinud sõtkaid uued kodud.
Ja selle üle on mul tõeliselt hea meel.
Noh, kui nad sellest uuest kodust muidugi lugu peavad :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jälgijad

Blogiarhiiv

Teave minu kohta

Minu foto
Fotograafiks ma ennast ei pea. Aga metsa või rappa minnes võtan fotoka ikka kaasa - alati jääb midagi huvitavat silma. Enda määratlemisel meeldib mul kasutada Hendrik Relve väljendit "looduse sõber". Vaatamata sellele ei riputa ma siia lehele ainult looduspilte. Proovin hoida teemade valiku suhteliselt laia, et üldpilt väga üksluiseks ei läheks. Fotode kopeerimisest siis ka paar sõna: teiste tehtud piltide luba küsimata, mistahes viisil kasutamine ei ole ilus tegu. Kui mõni foto siit lehelt peaks huvi pakkuma, kirjuta julgesti - aarnevesi[ätt]hot.ee
blog.tr.ee